Hästarna

Tänkte berätta lite om hästarna jag har.
 

Nöje

Nöje är född - 92 men är riktigt pigg o glad ändå. Han är minishettis men jag är inte riktigt säker på mankhöjden. 
Han är färgen fux och är skitgullig ♥
 

Loke

Den här killen är född - 96. Han är mörkbrun - svart. Han är också minishettis. Om jag ska ut o köra väljer jag helst Loke, han är jättehärlig att köra. Älskling ♥

PENSIONÄRERNA:

Manolito "Manne"

Manne är en av pensionärerna. Han är näst äldst och minst av alla hästarna. Han är väldigt social, och älskar att stå och gosa. 

Bebban

Bebban är den yngsta av pensionärerna. Han är född - 92. Han är ledaren i shettishagen. Han är skitsöt och står alltid vid staketet vid hagen när man kommer. 

INFO OM ELVIS KOMMER NÄR JAG HAR BILD PÅ HONOM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0