Stallet i Söndags

nkte berätta lite om vad som hände i stallet i Söndags :)
 

Hade tråkigt och kom på att shettis-pensinörerna hade stått ett tag så jag tänkte att jag åker ut till stallet.
Så jag åkte ut o började med Bebban, tog in honom i stora stallet o ställde honom i stallgången, borstade med piggborste, rotborste men ryktade inte för att det regnade som f*n så det gick inte att rykta för att pälsen var så blöt.
Kratsade hovarna och sen gick jag ut till paddocken och släppte honom helt lös utan grimma. Vi busade o han bockade som f*n, han blev riktigt busig :') sötisen min! Sen råkade han springa ut från paddocken, hehe, hade ställt JÄTTESTORA koner för ingången för att grinden inte sitter där längre, det är typ ett rep istället. Men som tur var så ställde han sig o betade utanför XD

Sen tog jag in honom i hagen o tog ut Elvis gubben ♥ Han är äldst, minst 25 år. Skötte om honom och tog sedan och gick ut och gick i skogen i grimma. Han skötte sig bra, var bara lite pigg ;) Sen gick jag hem igen och släppte honom i hagen och tog in Manne, hann tyvärr inte med att göra någor speciellt med honom utan tog in honom, borstade o så o mös ♥
Gammal bild på Bebban ♥
 
 


Älskar mina pojkar mest av allt i hela världen ♥ ♥ 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0